Гарантія на світильники надається відповідно до зобов'язань фірм-виробників та положень «Закону України про захист прав споживачів». Гарантія фірм-виробників поширюється на всі товари з асортименту інтернет-магазину.< /p>
Умови повернення товару
Повернення світильника, купленого в інтернет-магазині, можливе у випадку, якщо протягом встановленого терміну гарантії буде виявлено суттєві недоліки, у яких винний виробник. При необхідності неналежна якість товару може бути підтверджена висновком експертизи.
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виявивши виробничий брак, покупець протягом терміну гарантії має право вимагати від продавця чи виробника:
- повернення сплачених коштів;
- заміни бракованого товару на такий самий або аналогічний із наявних;
- безкоштовне усунення недоліків;
- компенсація витрат на усунення недоліків.
Світильники, згідно із згаданим законом України, підлягають обміну та поверненню у разі виявлення шлюбу.
Зверніть увагу, ми приймаємо повернення, тільки якщо:
- товар не був у експлуатації;
- немає слідів монтажу;
- збережена і не пошкоджена оригінальна упаковка (без написів і розривів);
- коробка повинна бути загорнута в стрейч-плівку;
- дроти, шнури, ланцюги не обрізані.
Обмін товарів
Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», товар, що має належну якість, можна обміняти, якщо він не підійшов покупцю за габаритами, кольором, формою, фасоном, розміром або його неможливо використати за призначенням з інших причин. Обмінювати світильник, що не підійшов, можна протягом 14 днів. Підлягає обміну лише товар, який використовувався. Товарний вигляд і споживчі якості повинні бути збережені, як і розрахунковий документ, який був виданий при покупці.
Якщо товар виготовлений на замовлення і не може бути проданий іншій особі, покупець не має права на розірвання угоди.